[Java lista] Grafika linuxon X nélkül

Komáromi Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2009. Jan. 23., P, 18:14:00 CET

Sziasztok,

a következő problémám van:

Adott egy webes alkalmazás, ami linux oprendszeren Tomcat alatt
fut.Néhány funkcióhoz szükség van arra, hogy adott alap képekre
rajzoljak, illetve képeket állítsak elő. Az így keletkezett képeket
közvetlenül adom át a kliensnek. A problémám az, hogy ehhez alap esetben
X-nek kell futnia, ami nem lenne jó megoldás, lévén szerver. Eddig PJA-t
(Pure Java AWT, eteks.com, 2004-óta nincs új) használtam, de emiatt
kötve vagyok az 1.4-es Javahoz, ez viszont már lassan tolerálhatatlan.

A kérdés az, hogy van-e javaslatotok, hogy mit kellene használnom? Kinek
mi vált be?

Hétfőn állítjuk szolgálatba az új tesztszervert, és jó lenne, ha arra
már eleve Java 6 menne.

Köszönöm előre is.

KoZo