[Java lista] Nyári uborkaszezon idejére Transfer Object kérdés

Cserep Janos cserepj at szeretgom.hu
2009. Júl. 8., Sze, 15:48:55 CEST

> Régebben már tisztáztuk, hogy a JPA entitásokat nem célszerű kivinni az
> EJB konténerből. Helyette csináljunk Transfer Object-eket, amik egyszerű
>  POJO-ként kényelmesen szállíthatók.

Már miért is? Szerintem pont azért van a JPA entitásnak detached
állapota is, hogy ez ne okozzon gondot. Egy detached JPA ojjektum
szerintem nagyszerű Transfer Object.

> Ezt a gubancot hogy szoktátok kikerülni?

Nem gyártunk TO-t, használjuk a JPA entitást, és EclipseLink-ezünk,
ami detached entity-k lazy kollekciót is vidáman inicilalizálgatja
tranzakción kívül meg nyitott EntityManager nélkül is...