[Java lista] Nyári uborkaszezon idejére Transfer Object kérdés

Istvan Benedek istvan.benedek at gmail.com
2009. Júl. 8., Sze, 16:06:50 CEST

TOt mindig valamilyen jol definialt cellal hozunk letre, tudjuk mit
teszunk bele.. hisz eppen azert hasznaljuk, hogy elkeruljunk egy heavy
weight entitas mozgatasat,
legyen annak akar lazy loaded resze, vagy csupan egy olyan objectumra
van szukseged ami aggregal adatokat. Azt hiszem olyat se csinaltam meg
hogy egy TOm TOt tartalmazott volna..
Buildeleskor meg lehet figyelni a vegtelen ciklusra.. bar mielott
megvalaszoljatok az eredeti kerdest, erdekelne, hogy miert szukseges
TOba TOkat tenni?

Udv,
Istvan

Best regards,