[Java lista] Nyári uborkaszezon idejére Transfer Object kérdés

Cserep Janos cserepj at szeretgom.hu
2009. Júl. 8., Sze, 16:26:53 CEST

> ez eddig ok, de ha pl. egy vastagréteg standalone java app-ra, vagy egy
> gwt kliens sw-be kell átvinni, akkor mi van?

gwt klienst szerintem válasszuk le, az egy másik állatfajta. Onnan
szerintem az életben nem fog működni lazy loading, tehát az egész
problémakör más. Vastagréteg standalone java appnak (pontosabban az
app containernek) kell mondani egy -javaagent:eclipselink.jar-t,
amivel bekapcsolod kliens oldalon is a weavinget és egy application
container-ben kliens oldalon használt detached JPA entity-k szépen
mágikusan fognak lazy loadingolni.