[Java lista] hatha van valakinek.. es megosztana

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Júl. 8., Sze, 17:11:01 CEST

Azért abban a cikkben van aminek jobban utána kellene nézni. Nem az
InputStreamReader  az ami nem dob hibát, hanem a CharsetDecoder ami
alatta van. Ha az kell, hogy hibát dobjon, akkor nem a charset nevét
kell megadni a konstruktorban hanem egy olyan CharsetDecoder-t, ami
hibát dob.

CharsetDecoder-t a charset-ből kapsz newDecoder()-rel, és a többit
http://java.sun.com/j2se/1.4.2/docs/api/java/nio/charset/CharsetDecoder.html

alapján. Tehát nem kell előre leellenőrizni, hogy tényleg UTF-8-e,
lehet közben is hibát kapni.

Péter