[Java lista] NB ER diagram

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Júl. 13., H, 14:39:08 CEST

Üdv,

Lehet, hogy csak rosszak az elképzeléseim, de UML és OO világban már
inkább az osztálydiagramot érdemes használni, és nem az SSADM-ben is
előszeretettel használt ERD-t? Csak pl. nem Java típusokat használsz
benne, hanem az adatbázisodnak megfelelő típusokat. Így tudsz egy
logikai rendszertervből fizikait is csinálni, hogy az OO absztrakt
típusaidat átfordítod a programozási nyelvnek és a db-nek megfelelő
típusokra, de a struktúra megmarad.
Mit gondoltok?

Viczi