[Java lista] Galileo Galilei

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2009. Júl. 15., Sze, 11:06:46 CEST

Amúgy anno jó régen én notepad-dal kezdtem java-zni, nem is szállt el :)
Egyik kollégám pedig feltette a Jdeveloper egyik verzióját (amúgy lehet vele dolgozni)
és az a verzió, kb. 10-15 perc alatt elszállt amikor a java forrást szerkesztette.
Nem is tudtuk kideríteni hogy a tab-billenytyűre vagy mi másra érzékeny :)

Na még1 off had engedtessék meg: a telefonommal (pedig nem rossz) olyan gond van
ha több napig nincs kikapcsolva csinál marhaságokat, pl. sms borítékja nem jelenik meg
holott az sms megérkezett. A megoldás a ki-bekapcsolás és minden megjavul.
Ilyen ki-bekapcsolással manapság nagyon sok problémát megold az ember,
főleg olyanokat amikor több fejlesztő egyszerre nézi mi nem megy, szinte
lehetetlen hogy ez a kód ne működjön, és akkor jő a megoldás: újra kell indítani a server-t :)

Joe