[Java lista] Galileo Galilei

István Székely istvan.szekely at i-logic.hu
2009. Júl. 15., Sze, 11:26:30 CEST

Sziasztok!

Ezt most gyorsan kipróbáltam én is. JBoss 4.2.3.GA, nem hiszem, hogy ez
lényegi változás lenne, nálam azonban nem az alapértelmezett 8080 és
1099 portokon indul, mert ott már más van, hanem a 9080 és 2099 portokat
használja. Az Eclipse szépen el is tudja indítani, sőt, még kapcsolódni
is tud a 9080 porthoz. A gond a leállítással van, mert ott még mindig az
1099 porton keresztül próbál valamit piszkálni.

Ennek a szépsége mindössze annyi, hogy a 9080 és a 2099 portokat
ugyanabban az ablakban kellett beállítani, közvetlenül egymás alatt. :(
Ez Ganymede-ben és Galileoban is így van.

Üdv,
Stivi