[Java lista] Galileo Galilei

sashee gsashee at gmail.com
2009. Júl. 15., Sze, 11:35:52 CEST

Nemreg kiprobaltam enis ant scripttel, hogy a glassfish autodeployba
teszi, es az a tapasztalatom, hogy joval hamarabb keszenvan, mint ha
eclipsevel publikalnam. Eclipse publikalas olyan 5-8sec(nagyjabol),
ant meg a war-t 1sec alatt osszeallitja, glassfish meg megint kb 1sec
alatt felismeri es deployolja. idonkent osszeakadnak, ezt kiirja,
akkor 2sec a felismeres.

sashee