[Java lista] pár egyszerű kérdés :)

CoL col at gear.hu
2009. Júl. 17., P, 11:35:09 CEST

Szia,

Kristof Jozsa wrote:
> ezt most nem is értem.. nem hiszem h a kérdés az iteráció hogyanjára
> vonatkozott, illetve milyen batch lekérés a kinek? :)

"van egy csomó url az adatbázisban és meg kell nézni hogy még élnek-e"
... "ezt csak úgy lehet hogy minden host 80as
portjára küldök egy üzit és nézem hogy a visszajövő http headerben mi
van? vagy van erre egyszerűbb megoldás?"

Lehet nem kaptad meg a témaindító levelet?
Ergó url-eket akarja megnézni, hogy nem-e 404 -et adnak vissza, illetve,
hogy ezt lehetne-e ne csak egyesével. Én így értettem a kérdését.
Nem az volt a gondja, hogy hogyan kell url-eket lekérni.

C.