[Java lista] pár egyszerű kérdés :)

CoL col at gear.hu
2009. Júl. 17., P, 12:03:55 CEST

Szia,

sashee wrote:
> Szerintem itt szukseges lekerni a teljes fooldalt es tartalom alapjan
> is vizsgalni, nem csak response kod alapjan. Pl lehet, hogy egy
> hibaoldalt lat a felhasznalo, de 200-as koddal, vagy ha pl visszavette
> az ertekesito az url-t, akkor annak a sajat oldalat latod.

ezt valószínüleg egy random url adatbázissal nem fogja tudni
megcsinálni, még ha emberi erővel kézzel megy végig rajte akkor sem :)
Vagy Te ismered az összes weboldalt a világon és megmondod róla, hogy
igen, ennek ez kell legyen a tartalma?

Amúgy, ha hibaoldalt lát a felhasználó, és azt nem 404-es header-el
kapja meg, akkor az az oldal üzemeltetőjének a hibája.

C.