[Java lista] pár egyszerű kérdés :)

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2009. Júl. 17., P, 13:50:17 CEST

2009/7/17 Gergely Hodicska <felho at avalon.aut.bme.hu>

> Nagiost még nem láttam így felhasználni, de végülis lehet.

Hat pont igy en sem, de mi ez, ha nem rendelkezesreallas-ellenorzes :-)

Persze ha mar a java listan vagyunk, igazan javasolhattam volna a hyperic-et
is.

> A feltétles kérésre GET és HEAD esetén 304 a válasz (Not Modified), a
> 412 az egyéb egzotikusabb esetekben van csak.

Elnezest, tanult koleganknak termeszetesen igaza van.
Mentsegemre szoljon, hogy az "egzotikusabb" metodusok vannak tobbsegben, es
azoknal van igazan tartalmi jelentosege a prekondicioknak.

Szocske
--------- következõ rész ---------