[Java lista] NamedQuery SQL-Text

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Júl. 23., Cs, 08:27:27 CEST

Sziasztok !

Szeretném egy "NamedQuery"
(Consts.NAMED_QUERY_ERTEKLEIRAS_OSZTALYTIPUS_MIND) annotatációban
definiált "Query" tartalmát kinyerni sehogysem sikerült eddig van erre mód?

Azért van erre szükségem mert a Query-t tovább kell passzolni egy nem
általunk írt modulnak is néhány esetben (combobox feltöltése) és
gondoltam, ha már egyszer betettem az annotációba akkor kiveszem belőle
egy-két nap szarakodás után a "Query"-t is kiraktam a konstansok közé és
most azt adom át (Consts.NAMED_QUERY_ERTEKLEIRAS_OSZTALYTIPUS_MIND_SQL) a
külsős modulnak, de milyen szépl lett volona kivenni az annotációból (már
azt is probáltam, hogy létrehozom a NamedQuery-t és az objektumtől kérem
vissza, persze hogy nincs ilyen metődusa)

Attila.

Consts.java
final static String NAMED_QUERY_ERTEKLEIRAS_OSZTALYTIPUS_MIND =
"ChltableChltable.getAllBoosCtype";
final static String NAMED_QUERY_ERTEKLEIRAS_OSZTALYTIPUS_MIND_SQL =
"SELECT e FROM ChltableChltable e WHERE ((e.inflg IS NULL) OR
(e.inflg='0')) AND (e.modul='boss') AND (e.szekcio='ctype') ORDER BY
e.modul,e.szekcio,e.bejegyz";

ChltableChltable.java
@NamedQueries({
        @NamedQuery(name = Consts.NAMED_QUERY_ERTEKLEIRAS_OSZTALYTIPUS_MIND,
query = Consts.NAMED_QUERY_ERTEKLEIRAS_OSZTALYTIPUS_MIND_SQL)
}