[Java lista] JAXB binding

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2009. Júl. 25., Szo, 14:11:34 CEST

Valahogy biztos voltam, h az elso ajanlat a remo lesz. Jelenleg o van
hasznalva, de a fonok azt kerte, h konnyeden lehessen mindenfele xml
formaba kiexoprtalni a dolgokat, es lehetoleg minel jobban kozos alapokon
nyugodjanak. Ez gyakorlatilag annyit jelent, h osszvissz csak az adott
bejegyzes xml reprezentaciojat kelljen megadni, minden mas kozos.

--
Üdvözlettel,
Böszörményi Péter