[Java lista] eclipse library problema

fisha fisha at freemail.hu
2009. Júl. 28., K, 20:08:39 CEST

Hello!

Ejj milyenek vagytok... :)
Lehet, hogy én nyúlok nagyon mellé mostanában, de nem nagyon kapok
tőletek használható infót. Lehet, hogy tényleg féltitek a tudást a
konurenciátol. ;)
Nade komolyra fordítva a szót, az átnevezés elég gányul hangzik, akkor
már inkább nem is csinálok librarykat csak beteszem egy könyvtárba az
adott cuccohoz szükséges jarokat, és egyesével adom hozzá a projekthez,
aztán ha duplikálódás lenne, akkor kiveszem. De reméltem, hogy van ennél
értelmesebb megoldás is.

Üdv,
Fisha