[Java lista] eclipse library problema

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Júl. 29., Sze, 03:29:54 CEST

> már inkább nem is csinálok librarykat csak beteszem egy könyvtárba az
> adott cuccohoz szükséges jarokat, és egyesével adom hozzá a projekthez,
> aztán ha duplikálódás lenne, akkor kiveszem. De reméltem, hogy van ennél
> értelmesebb megoldás is.

Szerintem nem lehet mást tenni, ez az ultimate megoldás. Csak nem
kézzel kell csinálni, hanem valamilyen lib dependency menedzsmenttel,
ami ezt neked megteszi automatikusan. És itt bezárult a kör: a Java
programozás bonyolult, ezért bonyolult eszközöket kell használni. És
milyen szerencse, hogy bonyolult, mert ha nem lenne az, akkor
mehetnénk birkapásztornak, a birkapásztorok meg programoznának.

PHP-ban/Perl-ben nem lennének ilyen gondjaid, pillanat alatt
megoldanád a feladatot, és az ügyfélnek is fillérekbe kerülne.
Perl-ben minden programot meg lehet 100 sorban írni.

--
Verhás Péter
ügyvezető
peter at verhas.com