[Java lista] FileNotFoundException holott ottan van az :-)

Zsombor gzsombor at gmail.com
2009. Jún. 11., Cs, 11:52:54 CEST

2009/6/10 Mariák Kálmán <sirkalmi at gmail.com>

> UTF-8

Ha a fileok nevek nem így vannak tárolva, akkor az szivás. Sajnos a
háttérben történik némi byteokról karakterre való konverzió, még akkor is ha
File.listFiles()-t használsz (ha belenéz bárki is a kódba, akkor látni
fogja, hogy ott is név alapján hozzák létre a File objektumokat).
Ilyen fájlokat convmv nevü programmal lehet átnevezni jó névre (convmv -f
iso-8859-2 -t utf-8 *). Sajnos a -Dfile.encoding nem segĂ­t.
 Én arra tippelnék, hogy az ftp szerver, vagy a szinkronizáló program ront
el valamit, az nem veszi figyelembe a localet.

Zs