[Java lista] FileNotFoundException holott ottan van az :-)

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Jún. 11., Cs, 12:29:27 CEST

On Thu, 11 Jun 2009 11:56:48 +0200
CoL <col at gear.hu> wrote:

  Hali!

> pont fordított a helyzet. Windows-ról másolódnak solaris-ra ahol utf8
> van. Nem windows-on fut a java.

Pedig mar kezdtem megorulni, hogy van a problemara windows command line
megoldas :).

> Az a furcsa, hogy a java már eleve nem jó karakterekkel adja vissza a
> file nevet, vagy sirkalmi, honnan másoltad ki a

Nem furcsa, eleve rossz kodolassal vannak letarolva a filerendszerben.
Valoszinuleg ott vannak a cp852-ben ertelmezendo byte-ok, ezt a java
beolvassa UTF-8-kent es konvertalja UTF-16-ra. Aztan a file megnyitasnal
meg vissza. Persze ettol igy meg mukodnie kene. Igazabol az a kerdes, hogy
az oda-vissza konvertalas kozben hol valtozik meg a file nev.

  atleta