[Java lista] FileNotFoundException holott ottan van az :-)

Andras Suller suller.andras at gmail.com
2009. Jún. 11., Cs, 13:43:59 CEST

2009/6/11 Marai Laszlo <lists at atleta.hu>:
> On Thu, 11 Jun 2009 11:56:48 +0200
> CoL <col at gear.hu> wrote:
>
>  Hali!

> Pedig mar kezdtem megorulni, hogy van a problemara windows command line
> megoldas :).

> Nem furcsa, eleve rossz kodolassal vannak letarolva a filerendszerben.
> Valoszinuleg ott vannak a cp852-ben ertelmezendo byte-ok, ezt a java
> beolvassa UTF-8-kent es konvertalja UTF-16-ra. Aztan a file megnyitasnal
> meg vissza. Persze ettol igy meg mukodnie kene. Igazabol az a kerdes, hogy
> az oda-vissza konvertalas kozben hol valtozik meg a file nev.

Szerintem a konverzió olyan rosszul sikerül neki, hogy néhány kérdőjel
is belekerül a fájl névbe.
Milyen LANG beállítást adsz a jvm-nek? Csak annyit írtál, hogy utf8,
de hu_HU.UTF-8? Vagy en_US.UTF-8? Vagy más valami? Szerintem itt
lehetne valamit próbálgatni, hátha valamelyikkel jó lesz.
Nekem az en_US.UTF-8 volt a jobb, a másikkal kaptam kérdőjeleket az ő betűnél.

Üdv: psmith