[Java lista] FileNotFoundException holott ottan van az :-)

Mariák Kálmán sirkalmi at gmail.com
2009. Jún. 11., Cs, 14:18:08 CEST

A System.out.println(java.nio.charset.Charset.defaultCharset().name());
utasítás azt adja vissza, hogy UTF-8. Ezt nem is vagyok hajlandó
elállítani semmire rendszer szinten ennek a kedvéért. Meg ugye azt
írtam, hogy általában véve Windows rendszerről töltenek fel képeket de
ennek a programnak úgy kell működnie, hogy mindegy legyen milyen kódlapú
a filenév azt fel kell tudnia dolgoznia a programnak.
Arra gondoltam, hogy ha FileNotFoundException esetén az érintett file-ra
ráuszítom a convmv-t valamilyen kódlappal és újrapróbálkzom, ha megint
exception van akkor egy másik kódlappal próbálom ugyanezt mindaddig míg
be nem tudja olvasni a Java vagy végig nem próbálta az összes lehetséges
kódlapot. Mondjuk a sorrend lehet cp852, latin1, latin2 és a többi...

--
sirkalmi