[Java lista] JSF Bejelentkezett felhasználó ellenőrzése

sashee gsashee at gmail.com
2009. Jún. 13., Szo, 11:57:05 CEST

Szia!

Pontosan erre a problemara nyujt megoldast a security-constraintek
hasznalata a web.xml-ben.
A hasznalatara egy pelda, tolem:
	<security-constraint>
		<web-resource-collection>
			<web-resource-name>Befektetesek modul</web-resource-name>
			<url-pattern>/manager/*</url-pattern>
		</web-resource-collection>
		<auth-constraint>
			<role-name>manager</role-name>
		</auth-constraint>
	</security-constraint>

Ez csak a manager szereppel rendelkezo felhasznalokat engedi az adott
url mintara illeszkedo url-ekhez hozzaferni, kulonben a loginra dobja
oket. Az a resz igy nez ki:
	<login-config>
		<auth-method>FORM</auth-method>
		<realm-name>jdbcRealm</realm-name>
		<form-login-config>
			<form-login-page>/index.jsf</form-login-page>
			<form-error-page>/failure.jsf</form-error-page>
		</form-login-config>
	</login-config>

Ehhez persze be kell legyen allitva a jdbcRealm.

Tovabbi olvasgatashoz ajanlom, hogy nezz utana a JAAS-nak.

sashee