[Java lista] Ant build.xml tobb fileba

Karakó Miklós palacsint at palacsint.hu
2009. Jún. 16., K, 22:20:06 CEST

hali,

Ha esetleg jó sima properties fájl is, akkor a
<property file="foo.properties"/> használható. Ha nincs ott a
foo.properties akkor simán figyelmen kívül hagyja.
http://ant.apache.org/manual/CoreTasks/property.html

Ha mindenképp XML kell, akkor talán az import segíthet:
http://ant.apache.org/manual/CoreTasks/import.html

üdv,
Miki