[Java lista] Ant build.xml tobb fileba

Zsombor gzsombor at gmail.com
2009. Jún. 16., K, 22:22:32 CEST

2009/6/16 sashee <gsashee at gmail.com>

> Sziasztok!
>
> Kerestem googlen de sajnos nem talaltam megoldast az alabbi
> problemamra. Azt szeretnem elerni, hogy a build.xml-ben a property-k
> alapertelmezett ertekei legyenek csak, es egy masik xml filebol felul
> lehessen irogatni ezeket. Tehat lenne egy build.xml, ami a targeteket,
> propertyket, minden egyebet tartalmazna, meg lenne egy config.xml,
> amely opcionalis, de ha meg van adva, akkor a build.xml feldolgozasa a
> configos ertekekkel tortenne.
>
> Elore is koszi a segitseget
>
> sashee

Ant build fileokban nem lehet felül definiálni semmilyen változót. (Vagyis
ilyen értelemben nem változók :) )

Amúgy ha csak változókat akarsz beállítani, akkor arra jók a properties
fileok. Ilyet érdemes beirni a build.xml-ed elejébe:

<property file="build.local.properties"/>
<property file="build-${user.name}.properties"/>
<property file="build.properties"/>

A build.local.properties nem kerül verzió kezelő alá, abba irod a build
helyéhez köthető változókat. Pl, hogy mondjuk hol van a tomcat, vagy egy
spéci task. A build-${user.name}.properties alá amiket a különféle
fejlesztők máshogyan állítanak be, vagy mondjuk egy build-hudson.properties,
a hudson buildnek, s a build.properties-be pedig kerĂĽljenek az
alapértelmezett dolgok.

ĂĽdv
 Zs