[Java lista] j2ee application life cycle - log4j.properties load

sashee gsashee at gmail.com
2009. Jún. 17., Sze, 15:53:30 CEST

Hello!

Ugytudom(es erre sok peldaprogramot is lattam mar) hogy EJB-s
projectbe is lehet tenni Main-t, bele kell irni a manifestbe, es akkor
indulasnal lefut(ugy, ahogy a sima jaroknal). Egyik ismerosom azonban
probalgatta, de neki sehogysem akart osszejonni. Remelem nagyobb
szerencsevel jarsz, es ha mukodik, akkor legyszi ird meg.

sashee