[Java lista] JasperReports

Komáromi Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2009. Jún. 18., Cs, 12:49:40 CEST

Szia,

Köszi a segítséget. Arra én is rájöttem, hogy az AWT mérései okozzák a
hibát, mert nem csak PDF-nél, hanem html-nél is elo"jött.

A megoldások közül az elso" jött be, a harmadikkal még futok egy kört.

KoZo

ps. Egyébként nem lustaság, de a Google-s keresésem ezt a leveledet nem
hozta fel, a helyi archívumom pedig csak 2008-ig nyúlik vissza. :(