[Java lista] Oracle Java performance

Vig Balázs Balazs.Vig at dataexplorer.hu
2009. Jún. 22., H, 15:50:28 CEST

Használom-e, vagy hogy használnom kéne?  - nem használok (külön nem indítok el semmit)

A gond az, hogy "vendégként" vagyunk az adatbázisban. Valahogy beállították, és elég kis ráhatásunk van rá, hogy mit hova tekerjenek. Az volna az ideális, ha a tisztán a forráskód módosításával lehetne valamit tuningolni.

Az a gond, hogy a számító képletben nem nagyon úszhatom meg a tömbök használatát. :( De még agyalok...

B.