[Java lista] Oracle Java performance

Vig Balázs Balazs.Vig at dataexplorer.hu
2009. Jún. 22., H, 16:58:10 CEST

Ma már nem, de holnap szétszedem az algoritmust, és megnézem, hogy melyik művelet tart sokáig. Persze a kód módosítása befolyásolja a mért eredményt is, de szerintem az arányok azért stimmelni fognak. Így kideül, hogy a LOG, POW, vagy a tömb kiolvasás vesz el sok időt.

Kliensen 1.6 van, db-ben 1.4 de szerintem ez a különbség nem okozhat ekkora eltérést.

A Sun felvásárlása után jobb lesz a java támogatás???

B.