[Java lista] swing feliratok nagyítása

Andras Suller suller.andras at gmail.com
2009. Jún. 22., H, 17:48:52 CEST

Sziasztok,

Azt a feladatot kaptam, hogy az egyik swing-es alkalmazásban mindenhol
növeljem meg a betűméreteket, mert a felhasználó nem látja rendesen.
Van-e erre valami megoldás, azon kívül, hogy a gui designer-ben
átírogatom mindenhol? Jó lenne persze ki/be kapcsolható módon
megoldani, mert nem mindenki szeretne nagyobb betűket.
A legtutibb az lenne, ha például a ctrl+/- billentyűkkel lehetne
növelni, illetve csökkenteni a betűk méretét, hasonlóan a böngészőkhöz
:)

Én a dpi átállításával gondoltam, hogy egyszerűen meg lehetne ezt
oldani, de sajnos úgy láttam, hogy a jvm-nek nem lehet megmondani a
dpi értékét. Mindenképpen az operációs rendszertől kéri le. A jvm-en
belül is csak lekérdezni lehet. Pedig ha jól sejtem, akkor ha a
mostani 96-ról átállítanám mondjuk 105-re, akkor pont megfelelő lenne
az ügyfél számára.

Foglalkoztatok-e már ilyesmivel? Van-e erre esetleg példaprogram?

Köszi,
psmith