[Java lista] swing feliratok nagyítása

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Jún. 22., H, 21:39:30 CEST

hello,

Zsombor írta:

> 2009/6/22 Andras Suller <suller.andras at gmail.com
> <mailto:suller.andras at gmail.com>>
>     Azt a feladatot kaptam, hogy az egyik swing-es alkalmazásban mindenhol
>     növeljem meg a betűméreteket, mert a felhasználó nem látja rendesen.
>     Van-e erre valami megoldás, azon kívül, hogy a gui designer-ben
>     átírogatom mindenhol?
property file0ban lehet tarolni es kivulrol parameterezni. Nekem
erintokepernyo miatt sokszor kellett kivulrol allitgatni.
A programod elejen olvasd fel a property file idevago reszet es

UiManager.getDefaults().put(fontNev, size)

Sajnos arra nezve nem talaltam doksit, hogy hogy kell nevezni az egyes
widget-eket, de amiket megtalaltam az idemasolom:

FormattedTextField.font = 20
PopupMenu.font = 20
ComboBox.font = 20
Button.font = 12