[Java lista] Perzisztalt POJO klonozasa

sashee gsashee at gmail.com
2009. Jún. 22., H, 23:09:41 CEST

Hello!

Hat, ha semmilyen szep megoldas nincs ra, akkor szerintem jarhato ut
az, ha reflectionnel letrehozol belole egy uj peldanyt, aztan
vegigmesz a setteken, gettereken(vagy akar egybol a fieldeken) es
szepen beallitgatod oket. Ezzel lesz egy teljesen altalanos metodusod,
amely visszaadja a klont. Ha generikusan irod meg, akkor meg
kasztolgatni sem kell.

sashee