[Java lista] Oracle Java performance

Vig Balázs Balazs.Vig at dataexplorer.hu
2009. Jún. 23., K, 08:25:25 CEST

Hali!

Elvileg lehet a problémát több szálon megoldani, de Oracle alatt nincs értelme. Egyszerre mindig csak egy szál fog futni, szépen sorbarendezgetve (kipróbáltam). De mondjuk a doksi is ezt írja. A egy másik kérdés hogy valószínüleg akkor több pédányban fogom futtatni az alkalmazást, de ez akkor is 20 szál elindítását feltételezni azonos teljesítmény eléréséhez. És akkor még nem beszéltünk a párhuzamos futtatás okozta gondok miatti overheadról.

Bevallom férfiasan, hogy sosem követtem, mennyivel növekedett a teljesítmény a verziók között, csak azt figyeltem, milyen új nyelvi elemek jelennek meg.

Szóval gyakorlatilag a végeredmény a következő: esélyem sincs az elavult VM miatt. Hát pedig ha sikerülne a sebességkülönbséget 5x-re csökkenteni, akkor már használható lenne a cucc... Azért még a mai napot rászánom.

Kösz mindenkinek az építő hozzászólást!

VigB.