[Java lista] Eclipse - MSSQL database

Olaj Péter peter.olaj at amkai.com
2009. Jún. 25., Cs, 09:54:51 CEST

Sziasztok!

Az Eclipse (3.4.2) Database Development perspektívában szeretnék egy
mssql adatbázishoz csatlakozni, de a Connection Profile típusoknál nem
hozza fel az sql servert. Próbálkoztam a Generic JDBC-vel, beállítottam
a kapcsolódási paramétereket, de nem tudja elérni az adatbázist
"Connection failed with unspecified error" üzenettel. A Window -
Preferences - Data Management - Connectivity - Driver Definitions alatt
fel tudok venni sql server-es drivert, sőt az előzőleg próbált Generic
JDBC is megjelenik itt, de a connection-nek a Driver combojában csak a
Generic jelenik meg.
Én szúrok el valamit, vagy van valami trükkje?

Köszi
Péter