[Java lista] cookie-session kezelés java appletből

Fábián Zoltán fzolinet at gmail.com
2009. Jún. 27., Szo, 18:36:45 CEST

Egy java appletből az alábbi kód szerint hívok szerver oldalon egy PHP
kiszolgáló alkalmazást. Az alkalmazás egy sor adatot küld vissza a
kliensnek. Régebben ez a kód hibátlanul működött (JAVA 1.4.xx alatt), de
most csak egy http doc fejlécet kapok vissza, mintha s session id-t nem
küldené el az applet szervernek. Ha a böngészőbe írom be az url-t, akkor
szépen visszakapom a megfelelő adatokat.

Korábban java 1.4, most java 1.6.0_13 alatt fordítottam és futtattam.

Utánanéztem annak, hogy JSObject segítségéből meghívhatok olyan javascript
függvényt, ami lekérheti a cookie-kat és azzal beállíthatom a kapcsolatban a
megfelelő sessionid-t. Egyszerűbb módszer nincsen?

Kód:

String sURL = "dbserver.php?cmd=FUNC:MuszerRow:"+id;  //id = egy adott sor
id-je

int row = Table.getSelectedRow();

int col = Table.getSelectedColumn();

try {

//Adatok lekerese szerverrol

                URL url = new URL(getCodeBase(), sURL);

                URLConnection urlconnection =  url.openConnection();

                urlconnection.connect();

                BufferedReader input = new BufferedReader(new
InputStreamReader(urlconnection.getInputStream()));

                String s = input.readLine();

}catch(Exception ioexception){

}

A JAVA konzol által kiírt dolgok:

network: Connecting http:// testserver /dbserver.php?cmd=FUNC:MuszerRow:16
with proxy=DIRECT

network: Connecting http:// testserver /dbserver.php?cmd=FUNC:MuszerRow:16
with cookie "LANG=Hu; tab=atab1; testsession=1"

network: Server http:// testserver /dbserver.php?cmd=FUNC:MuszerRow:16
requesting to set-cookie with "LANG=Hu; expires=Sun, 27-Jun-2010 15:44:04
GMT"

network: Server http://testserver/dbserver.php?cmd=FUNC:MuszerRow:16
requesting to set-cookie with "PHPSESSID=2lsnub7rnkglh7r2udm8d6v41l2eu0ab;
path=/; HttpOnly"