[Java lista] java pda

Laja laja at freemail.hu
2009. Már. 13., P, 09:25:28 CET

Szia!

> Eleg nagy.

Köszönöm a kimerítő választ. Kicsit bővebben lehetne?
Először is milyen JVM? Én nagyjából a CrE-ME-t találtam... Ez fizetős,
de árat nem találtam :( Vagy aki már használt javat PDA-n, az írja már
meg légyszi hogy milyet használt, és pár szóban esetleg az
előnyeit/hátrányait.
A másik a felület. Egyértelmű hogy PDA-ra teljesen másmilyen felület
kell. De mit lehet használni? A CrE-ME-ben elvileg van swing, de nem
teljes, és nem tudom milyen lehet a sebessége...
Szóval ha valaki látott már olyat aki programozott ilyesmit, az ha nem
gond ossza már meg velem a tapasztalatait, hogy ne szívjam végig én is
az összeset...

Köszi!

Laja