[Java lista] WebService a kliens oldal hitelesítésével

Komáromi Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2009. Már. 19., Cs, 12:57:47 CET

Sziasztok,

ismét egy, valószínűleg tök egyszerű problémára keresem a választ. és
épp nem találom.

Adott egy webservice (.Net alatt, de ez mindegy is), ami a kapcsolatkor
kér egy kliens oldali certificatet (x.p12). A kliens osztályokat
létrehoztam a wsdl importjával, a kérdés az, hogy miként kell a
cetificatet megadni a híváshoz?
Szerintem, és a .Net klienses megoldás is ezt támasztja alá, a
tanúsítványt a Service objektumnak kellene valahogy megadni.

Próbáltam keresni, de nem találtam  megoldást.

Előre is köszönöm a segítséget.

KoZo