[Java lista] FW: szakdolgozat

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Már. 21., Szo, 11:14:47 CET

Soha a büdös életben nem lesz diplomád, és tényleg meg sem érdemled,
ha azt gondolod hogy szórakozásiból, vagy segítőkészségből az emberek
380 kérdésedre tömegesen válaszolni fognak!

Ez összesen kb 31 perc (5mp/kérdés). Java fejlesztő órabérrel számolva
minimum 2000HUF, maximum 10,000HUF. Áldozzak rád ismeretlenül ennyit?

Ha egy kéregető odajön, hogy adjak neki 2,000HUF-t gondolod, hogy
adok? Csak ha nagyon büdös és erőszakosnak tűnik. De neten keresztül
még ez sem megy.

És én még ezzel is időt (pénzt) adtam neked, hogy ezt leírtam, és nem
csak félredobtam.

De az is lehet, hogy az én hibám, mert egészségügyi okok miatt  jobb
ha nem iszok sört.

Jól belekakiltunk a listába mind a két oldalról. Trambulinról!

Péter

--
Verhás Péter
ügyvezető