[Java lista] FW: szakdolgozat

Loxy Gento loxygento at gmail.com
2009. Már. 22., V, 11:05:22 CET

Sziasztok,

én csak azt az egyet nem értem, hogy egy szakmai listán miért van az, hogy
egy ilyen nem szakmába vágó thread ennyire aktív tud lenni, bezzeg a szakmai
kérdések esetén kisebb az aktivitás.

Én elkezdetem kitölteni a tesztet, de hosszúsága miatt hamar abbahagytam, de
közben eszembe sem jutott, hogy elkezdjem fikázni vagy kiokosítani a kérőt,
mivel amíg írogatom az okoskodó, fikázó leveleket, addig nyugodtan
kitölthettem volna azt.

Szerintem a pszichológia kicsit általánosabb kérdésekkel foglalkozik, mint
az informatika vagy a szoftverfejlesztés és nagyon szakmai-pszichológiai
kérdéssort összeállítani nem is lehetne, mert akkor az már szakmai kérdőív
lenne nem pszichológiai.
Továbbá az, hogy ki lehet cserélni benne a szavakat az egy jó absztrakciót
mutat...

Szerintem nincs a levéllel semmi gond, ha nem érdekel, akkor a folytatással
együtt kihagyom az életemből. Továbbá ha informatikus a cél közönség, akkor
nem küldheti ki a "szőlőkapálók" listára.

Loxy