[Java lista] FW: szakdolgozat

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2009. Már. 22., V, 11:23:15 CET

> Továbbá az, hogy ki lehet cserélni benne a szavakat az egy jó
> absztrakciót mutat...

Igazad van, madár-madár.

(Moldova György történetére utalok itt, amikor valami madártani előadás
volt szovjet elvtársak szá,ára, és a magyar-orosz tolmács oldotta meg
emígyen a feladatot: "pettyesfarkú nádi billegető" -> "pt'ica", "kéklábú
foltos gébics" -> "pt'ica".)

De ha nem tudod elképzelni a pgrmozói szakmát, akkor gondolj a
balettszínészetre, az ipari alpinizmusra meg mondjuk az ujságkihordásra,
szerinted közös nevezőre lehet-e hozni őket, illetve ha igen, akkor nem
vész-e el valami fontos momentum eközben.

Tudod, én is egy olyan szakmát tanultam, ami sok szakterülettel
foglalkozik (szervezés), sőt, ártja magát bele, és az egyik legfontosabb
az, hogy mindig a terület szakembereivel együtt dolgozunk.
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak
Haben Sie Fragen?