[Java lista] JUM video

Ferenc Boldog ferenc.boldog at gmail.com
2009. Már. 22., V, 16:34:47 CET

Szerintem eressz ra egy  Xvid vagy  H264-es tomoritest.
Igy mar egy eleg hasznalhato formatumot kapnank, amit utana
kenyelmesen le lehet tolteni.
Raadasul, ha mondjuk eloadasonkent van szetvagdosva akkor aztan
tenyleg mindenki azt tolti le ami erdekli belole.

Johetne mar a V3-as Parleys [http://www.parleys.com/], es akkor a JUM
is kihasznalhatna.

--
]-[appy