[Java lista] FW: szakdolgozat

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2009. Már. 23., H, 08:31:53 CET

> Ezt szerintem direkt csinálják, hogy kiszűrjék a nem őszintéket.

:) Nyertél, tényleg ezért csinálják. :) Mondjuk nem feltétlenül úgy, hogy szó szerint ugyanazt a kérdést teszik fel többször (a szóban forgó kérdőívben mintha erre is lett volna példa). A cél az, hogy kiszűrhető legyen, ha valaki megpróbálja "kozmetikázni" a válaszait. Mellesleg célzott teszt esetén abból is fontos következtetéseket lehet időnként levonni, hogy mit tart fontosnak kozmetikázni a válaszadó. Nem állítom, hogy a legjobb teszt volt, amit valaha láttam, de tragikusan rossznak (értsd: hibás eredményre vezetőnek) sem mondanám.

Péternek pedig:

Ami a kérést illeti, szerintem annyira nagy sávszélességet azért nem rabol el a listán a megismétlése. Ha nem érdekel, töröld. Azt mondjuk én sem várom, hogy ezután naponta egyszer feldobja a kérést, de szerintem ettől nem is kellett tartani. Viszont ami időt eddig összesen eltöltöttél vele (levélírás, reagálások elolvasása), annyi idő alatt akár ki is tölthetted volna...

Amúgy nem tudom, az mennyire szempont Neked, hogy az ajánlat szerint munkádért cserébe megkaphatod a kiértékelését. Lévén a teszt személytelen, és Téged nem ismerő ember értékeli ki, így az eredmények valószínűleg csak annyi torzítást fognak tartalmazni, amennyit válaszadóként beleteszel. Néha egy kis visszajelzés pedig nem árt. A hossza egyébként azt hivatott biztosítani, hogy minél pontosabb legyen az eredmény. Még ha a kiértékelést gép végzi is, valamennyi időt azért a feldolgozónak biztosan rá kell szánnia arra, hogy a jeligéket és az email-eket összepárosítsa, és az eredményt elküldje.

Ha ez nem elég motiváció, akkor egyszerűen töröld, ne leugasd a szerencsétlent ("meg sem érdemled a diplomát")... Egy valóban kedves személyiség (ez olyasmi lehet, mint az "igazán hasznos mozdony") valószínűleg az előbbit tette volna...

Jól indul a hét, tetszik...

Üdvözlettel,

István Ketler
Project Coordinator

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Alkotás u. 53.
1123 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977

Room: MOM Park, Building A, Room 556

e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck