[Java lista] XSLT namespace bug?

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2009. Már. 23., H, 12:45:32 CET

> Workaround és tanulság: nem szabad default namespace-t
> használni a transzformációnál, kell neki prefix az
> xsl:stylesheet-hez és egyebekhez.
> Kérdés: ha mégis így használnám, akkor ismeri valaki a
> megfelelő opciót?

Amennyire tudom, a Cocoon is ugyanezt az engine-t hasznalja. Az altalam eddig latott xslt script-ekben soha nem hasznaltak default namespace-t. Ebbol arra tippelnek, hogy jobb explicit kiirni, es nem szabad default-ot hasznalni.

Udvozlettel,

Ivan

István Ketler
Project Coordinator

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Alkotás u. 53.
1123 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977

Room: MOM Park, Building A, Room 556

e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck