[Java lista] Sql builder

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2009. Már. 23., H, 15:01:08 CET

Nekem is az elso gondolatom ez volt, de az isten igazabol ugy lenne a
kiraly, ha az egesz, olyan lenne, mintha sima sql-t irnek, csak eppen
java fuggvenyekkel. Kb ilyesmire gondolok:

new Select().from("table1").where().column("id").equals(3);

Persze ez igy ez sok problemat felvet, de az alap elkepzeles ilyesmi.
Persze a tejles sql tarhazat (union, mindenfele join, fromban select,
stb) kene tamogatni.

A hibernate sajat elkepzelni egy ejb2-es kornyezetbe igen maceras
lenne, ha nem lehetetlen.