[Java lista] Sql builder

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2009. Már. 24., K, 08:40:21 CET

Egyreszt ki nem allhatom, ha sql kolbasz van a kodban, masreszt, ha
adatbazis valtas van, akkor szopo az egeszet atvesni (es lebeg a
levegoben a valtas), harmadresz hiszti van, ha beformazom a kodot,
mert az sql kolbaszt atformazza.

Hmm... Vajon van lehetoseg eclipse alatt, h a stringeket ne formazgassa meg?