[Java lista] Sql builder

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2009. Már. 24., K, 09:37:00 CET

Hat, ha ki tudnank szervezni az sql-eket kulon fileokba, maga lenne a
menyorszag. Jellemzoen ket tipusba sorolhato az sql:
- siman egy select/update/insert/delete, ami csak 1-2 parametert var,
ezzel nincs gond
- bonyolult logikaval osszerakott sql. Ezt nem tudom hogyan lehet jol
kiramolni. Csak a pelda kedveert kb igy nez ki a dolog:
http://rafb.net/p/REdUrH66.html Van ahol meg jobban van egymas
hegyen-hatan az ifek, meg cikulsok. Most igy vegig gondolva ez viszont
nem okozhat tul nagy gondot, mert egyszeru rovid stringek, konnyeden
formazhato.