[Java lista] Sql builder

Molnár Miklós timortinj at freemail.hu
2009. Már. 24., K, 10:28:36 CET

Hali,

>bonyolult logikaval osszerakott sql. Ezt nem tudom hogyan lehet jol
kiramolni.

Ez tényleg bonyi és nem látszik trivinek. Lehetőségek:

- Megcsinálni az összes elvileg lehetséges sql-t, valami jó kódolással,
taxonómiával és be a filerendszerbe/repóba.

- Ha a fenti nem müxik, mert túl bonyi, akkor a string-manipulálásokat is
kiszervezni a kódból valahová előrébb, akár filerendszerig/repóig. Nagy
hátránya ennek a megközelítésnek, hogy egyedi lesz a megoldás és nem API-s,
amilyet pont keresel itt a levlistán, mielőtt bekavartam volna a
hozzászólásommal. :o)))

MM