[Java lista] Válasz: Re: Sql builder

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2009. Már. 25., Sze, 14:05:46 CET

Hi !

Szerintem kezdjük túlragozni a témát.
Utolsó ötletem következik: legyünk multitaszkosak, két monitorral.
Egyiken az új alkalamzás fejlesztése történik bal szemmel,
a másikon új technológiák olvasása jobb szemmel, s így természetesen egyidőben :)

Ui: csak nehogy az ötletem megjelenjen mint feltétel az álláskeresőknek :((

Én tényleg befejeztem mert ez már nem sql-builder téma,
és a sötétben hazafelé még valaki leüt.

Joe