[Java lista] Sql builder

Székely István istvan.szekely at i-logic.hu
2009. Már. 26., Cs, 10:06:32 CET

Böszörményi Péter wrote:
> iskola. Estin nyogom a fosulit, es nagyon jol osszhangban tudom
> tartani munkaval. Nem vagyok biztos benne, hogy mashol ugyanez a
> rugalmassag megoldhato.

Nem biztos az, hogy ez máshol nem megoldható. Érdemes lenne legalább
szétnézni.
> Eleg "elegans" megoldast alkalazunk: nem foglalkozunk ezekkel a dolgokkal.

Szerintem ez nem megoldás, hanem a fejetek homokba dugása. Közben
eszembe jutott még egy kérdés: hogyan fogsz merge-ölni két branch
között, amikor az egyiken valaki átformázza a kódot? Sehogy, mert csak
konfliktusod lesz. Csinálhatod újra az egészet kézzel.

Ezután már tényleg szívetek joga eldönteni, hogy bevezettek-e
konvenciókat. Én nem akarok rátok erőltetni semmit.

Üdv,
Stivi