[Java lista] Sql builder

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Már. 26., Cs, 13:58:00 CET

Üdv,

szerintem nagyon rossz nyomon járunk. A kód követését követő
rendszernek nem szabadna azzal foglalkozni, hogy hogy van formázva.
Letárolja az előző és az aktuális változatot, és kész. Ami az
összehasonlítást elvégzi, az a diff szoftver. És attól függ, hogy hogy
tud összehasonlítani. A NetBeans diff-je pl. figyelmen kívül hagy sok
formázást. A Word féle korrektúrával emeli ki. Természetesen vannak
XML diff-ek is. Szóval szerintem ennek semmi köze a verziókezelőhöz.

Viczi