[Java lista] Deployment gyakorlat

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Már. 26., Cs, 20:13:58 CET

Sziasztok,

Ha mar ennyire belejottunk az elmeletbe (kod verziozas, maven stb.) nekem is
lenne egy deployment kerdesem.
Nevezetesen az, hogy eles kornyezetben, ha a perzisztens layer valtozik,
hogyan lehet attolni a deployment-en. Persze worst case esetre gondolok, nem
csak mezo bovitesre, hanem pl. mezo adattipus valtozas adat megorzessel es
hasonlo csemegekre.

 "Regen" amikor sql scriptek voltak, egy diff-fel ki lehetett processalni a
valtozasokat, lett egy csomo izleses vagy izlestelen sql script, amit
lefuttatva elo lehetett allitani a modositasokat az eles adatbazisban. Most
ez az annotation-ok koraban a JPA buvoletben hogy mukodik?

Olyant lattam, a persistence.xml-ben, hogy create, drop&create es none, de
azert ez eleg "keves".

--
 thx,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu