[Java lista] Deployment gyakorlat

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Már. 27., P, 07:03:30 CET

hello,

On Thursday 26 March 2009 22.26.09 Kristof Jozsa wrote:
> http://code.google.com/p/c5-db-migration/
Ok, atfutottam, de nekem ugy tunik, hogy ez "csak" a script-ek vegrehajtasat
vegzi el, tenyleg nagyon elegansan.

A nagyobbik gond az, hogy az annotation-ok hasznalatalaval a regi es az uj
allapot kozti kulonbseget hogy allitom elo? Forrasbol nyilvan nem, a
leforditott class-ok es az adatbazis allapota kozti kulonbsegbol kellene
ezeket az infokat kinyerni.

Persze, ha en csinalom a valtoztatast,akkor akar az azt kezelo adatbazis
scriptet is mellekelhetem, de a programozo mint tudjuk lusta...

--
 thx,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu